"Подкарвай колата и се старай да запазиш усмивката си. Пусни по радиото рокендрол и карай напред към всичкия живот на света с всичката храброст и всичката вяра, която откриваш в сърцето си. Бъди верен, бъди храбър, бори се! "

четвъртък, 30 септември 2010 г.

Music box: Everly - Maybe

Днес чух тази песен за първи път и просто не мога да спра да я слушам. От толкова време нищо не ме е "грабвало" по този начин. А съм човек, който се интересува и слуша адски много музика. Има нещо толкова живо в нея, което просто ме пристрастява.
И да, тъй като музиката е част от същността ми... смятам да започна да споделям от време на време "себе си". Приятно слушане.



Maybe I was wrong
Maybe I was looking in all the wrong places
Maybe I was wrong
Maybe I was searching all the wrong places
If I knew you were coming for me I would have stayed in one place
If I knew you were coming for me I would have made my peace
Maybe I was wrong
Maybe I was dreamless and full of suffering
Maybe I was wrong
Everytime you said you loved me I went running on my own
But I can see now, I'm coming home
I can see now, I'm coming home
Maybe I was wrong
Maybe I was looking in all the wrong faces
Maybe I was wrong
Maybe I was searching all the wrong places
If I knew you were coming for me, I would have stayed in one place
If I knew you were coming for me, I would have made my peace
But I can see now, I'm coming home
I can see now, I'm coming home.

Няма коментари: